Korneel Warlop: "Ja! Ik ben heel erg opgetogen en trots om te kunnen melden dat ik een boek geschreven heb: Het communicatie DNA. Het is een boek vol insights en tips over de wondere wereld van de corporate communicatie. Naast mijn eigen insights komen ook 8 experts aan bod, stuk voor stuk toppers in hun vak, die eveneens hun bevindingen delen. Het communicatie DNA is een boek geschikt voor zowel de communicatiestudent als voor iedereen die professioneel actief is in communicatie, public relations en media.""
Vanaf 27 mei beschikbaar in de boekhandel of online."
Waarom dit boek? We worden tegenwoordig met alle mogelijke vormen van communicatie om de oren geslagen...
Korneel Warlop: "Juist daarom! Communicatie is overal. Nog nooit hebben er zoveel studenten communicatie gestudeerd als vandaag. Er zijn meer communicatie professionals dan bakkers, slagers of kappers. Tegelijk is er een grote onduidelijkheid over wat de job van een corporate communicatie professional precies omvat. Net om die reden heb ik mijn ervaring, aangevuld met de ervaring van 8 andere experten, proberen te vatten in een boek dat zowel de communicatiestudent als de communicatie professional zal aanspreken. Sterker nog, zelfs voor de gewone leek zal het leuke lectuur zijn want er staan een paar bijzonder leuke anekdotes in over enkele gerenommeerde bedrijven als AB InBev, Tomorrowland, Club Brugge, Bpost Group en uiteraard ook mijn eigen bedrijf Barry Callebaut."